Zasnovati, izdelati in izstreliti satelit v velikosti pločevinke soda!

odprto za vse starosti
14 do 19

Ekipe od 3 do 6 oseb
študenti

se prijavite z
učitelj ali mentor

CanSat je pobuda Evropske vesoljske agencije

Evropska vesoljska agencija (ESA) potrjuje in podpira vrsto dejavnosti CanSat v svojih državah članicah in pridruženih državah. Projekt CanSat, namenjen srednješolcem, obravnava predvsem učne predmete, kot so tehnologija, fizika in programiranje. S praktično izkušnjo dela na majhnem vesoljskem projektu CanSat omogoča interdisciplinarno uporabo teh predmetov ter spodbuja sodelovanje in timsko delo.

CanSat je simulacija pravega satelita, vgrajenega v prostornino in obliko pločevinke za brezalkoholne pijače. Izziv za študente je, da v to minimalno prostornino umestijo vse glavne podsisteme satelita, kot so napajanje, senzorji in komunikacijski sistem. CanSat se nato izstreli z raketo do višine približno enega kilometra ali spusti s platforme, brezpilotnega letala ali balona v ujetništvu.

Nato se začne njegova misija... To vključuje izvedbo znanstvenega poskusa in/ali predstavitev tehnologije, varen pristanek in analizo zbranih podatkov.

S projektom CanSat sodelujoče študentske ekipe izkusijo vse faze pravega vesoljskega projekta, od izbire ciljev misije, načrtovanja satelita CanSat, integracije komponent, testiranja sistema, priprave na izstrelitev in analize pridobljenih znanstvenih podatkov. V tem procesu učenci:

• učenje z delom,
  • se seznanijo z metodologijo, ki temelji na raziskovanju in je značilna za resnične znanstvene in tehnične poklice,
  • pridobiti in/ali utrditi temeljne tehnološke, fizikalne in programske koncepte,
  • razumevanje pomena usklajevanja in timskega dela,
  • izboljšati njihovo komunikacijo.

Več o...